Hallo nieuwe huisgenoten 🤗🫶 Ik ben Mathi ( Mathieu ) ik ben 33 jaar oud. Op mijn 18de ben ik van belgie naar frankrijk verhuist voor 6jaar. Erna ben ik beginnen reizen op en af en veel seizoenen gedaan. 11 winterseizoenen en 4/5 zomer. Surfen en snowboarden is dus wel mijn dada. Sportief aangelegd dus. Ik ben graag in beweging. Da laatste 5 jaar ben ik vooral mobiel wonend ( Vanlife ) geweest en sinds mei vorig jaar terug voltijds in belgie. De reden is omdat ik aan mn toekomst wil werken en al dat op en af en opnieuw beginnen beu ben ( niet vanplan om terug te gaan reizen ). Ik wil rust en setellen en vooral dicht bij mn vrienden en familie zijn na al die jaren. 15 jaar in totaal. Wonen in een camper is leuk. Maar je hebt daar niet echt een sociaal leven mee en is heel compact 😅. Heb met de jaren mee dus heel vaak samen gewoond met andere mensen en dus ben ik samenwonen wel gewoon. Ik ben super ordelijk ( netheid vind ik echt belangrijk ) en minimalist int leven. Dus veel last zullen jullie niet hebben. Ik ben super social praat graag en ga wel is graag een terasje doen of op weekend gaan met de camper. Gwn genieten van het leven. Maar zoek thuis vooral naar comfort en rust. Mijn werk leven : Nu 1 jaar terug voltijds schilder ( mijn passie ). Ik werk samen met een goeie vriend en vormen een top team samen. Begin volgend jaar stap ik mee in het bedrijf. Ik werk vooral 6/7 10u per dag. Dus zo goed als altijd aan het werken. Muziek is een grote passie. Ik luister naar alles maar speel zelf geen insrumenten. Wel een vriendenkring vol producers en muzikanten. Kamer : niet te groot niet te klein. Zou er graag een bed en zeteltje in kunnen zeten Voila 🤗 willen jullie nog meer weten of een belletje of bezoek. Laat zeker weten 😉 Kort om zoek ik stabiliteit en een socialer leven 🫶 Mathi

Freelancer/Self-Employed
Budget negotiable